honestly foolish - without guarantee

Just sorting out my thoughts, logging down hilarious content and amusing my Freundeskreis.

Friday, September 15, 2006

Pre-Weekend eve

Here we go - I just came back from a trip to london to meet my new manager, parallel trying to fix a way to unoptimized strategic project going to be dumped to the toilet. Possibly this means weekend work for me and Ksenia (psst, she doesn't know about her luck yet) to catch up on our lost time, but as we're all pro-active and very responsive consultants, a short-termed project relief does not fuck us up.

My eyes still pain, it seems I really have an awkward allergic reaction to my lenses suddenly, and I AM MISSING MY GUYS!!! I still wanna get boozed with them, but now it's somehow to late to get them invited right now - gosh, that sucks.

To bring me up and running to enjoy the weekend again, I've created my pernod / table water right now and do some chakaaaah-stuff with the following flash-movie!

Hopefully seeing you guys at the weekend, everybody else: Let's meet next week at the OMD convention, I am really looking forward to our party on tuesday night :)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du meinst Tsjakkaa Stuff copyright bei Emile Ratelband? War bei der Entstehung des Films die Flasche Pernod schon leer?

8:59 AM  
Blogger Hakuna said...

Philson,
ich wünschte fast, aber war grad auf dem Weg dahin. Dank Dir für die Anteilnahme! :P

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Daniel hat natürlich wieder nur von sich selbst auf andere geschlossen. Bei mir kann und soll man schließlich auch kurzfristig bescheid sagen und ich saufe mit. Bei Daniel hingegen hat man in den letzten Jahren viel eher gehört, dass er müde oder dergleichen wäre. Und dabei spielte es nichtmal eine Rolle, ob man die Sauferei ne Woche vorher angekündigt hatte, oder spontan die Gläser hob. Nun.. es soll mich nicht weiter stören, vielleicht stört es ja Daniel.. hehe. Es war auf jeden Fall ein geiler Abend. Vorgestern kam die Simpsonsfolge mit Marry Poppins. Bart singt während des Einschlafens den Nebensatz: "can i be a Boozer..." Ich liebe dieses Wort... "Boozer". Man spürt beim Aussprechen, was es bedeutet. Anbei ein kleine Impression des Abends.. sofern man hier Bilder zeigen kann:
Tja... soeben erfahre ich, dass man keine Bilder anzeigen lassen kann. Zum Kotzen, hehe.

8:04 PM  
Blogger Hakuna said...

Oha Ric her mit dem Bild, schick es per Mail - habe mich geärgert, dass ich nicht ein Foto geschossen habe. War ich nicht in der Lage zu, oder vielleicht auch nur zu müde.
Nun, spontan sage ich Dir immer BEscheid und oftmals klappt es auch. Unspontan vielleicht auch, dazu aber gleich mehr - nexte Woche Dienstag können wir vielleicht noch mal daran anstossen - anschliessen, was auch immer!

9:49 AM  

Post a Comment

<< Home